onsdag

min dag har väl inte sett så annorlunda ut idag heller. lämnat på dagis, jobbat och sen hämtat på dagis igen. är så roligt att hämta lillan på dagis och se att hon blir glad. imorse när jag lämnade henne grät hon lite för första gången, men hela dagen hade gått jätte bra sen i alla fall. när vi kom hem lekte vi en stund innan vi började med maten. efter maten åkte pappan på lite jobb så då tog nellie och jag ett härligt bad. sen var det natten för henne. passade på att måla den sista delen i hallen. och sen så har jag bara suttit och tagit det lungt i soffan och ätit lite choklad. nu kom älskling precis hem så det blir väl att titta på tv en stund till innan vi tar natten.

imorn fyller pappa år så då ska vi dit och få oss lite smörgåstårta efter jobbet :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: