nyårsafton

nyårsafton idag som känns som en helt vanlig fredag. började dagen med att jobba några timmar. när jag kom hem sov nellan middag så jag och rickard passade på att städa här hemma. jag hann även med att sy kuddar till kökssoffan som jag har längtat efter. och jag vart jätte nöjd med resultatet faktiskt :) hade ingen aning om hur jag skulle sy, men jag hittade på lite bara. när nellie vaknat åkte vi till hennes farmor och farfar, de hade köpt ett par fin skor till henne som vi skulle prova. de passade så bra och nellie gick runt i dom och tyckte hon var så fin.

blev ingen vidare nyårsmiddag för oss heller. funderade på att köpa hem någon mat, men det slutade med att vi gjorde pommes och hamburgare istället, fungerade lika bra för oss som tre-rätters :) vi är inte så kräsna och vi hade ingen större ork eller lust att stå och laga mat i flera timmar. får väl bli nått seriösare nästa år istället :) nu sitter vi här och knappar på varsin dator. frågan är ju om vi kommer att vara vakna till tolvslaget eller inte, det tror jag faktiskt inte. men lite efterrätt ska vi allt få i oss i alla fall, ben & jerry´s. ska ta och lägga en beställning hos ellos också, har hittat massa fina inredningssaker som jag vill ha, bl.a. påslakan, örngott och en hatthylla. jobbar ju imorn också så lite utvilad ska jag se till att vara. men sen så är jag ledig på söndag i alla fall :)


Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: