måndag

då var det måndag igen. har en skön vecka på jobbet, jobbar 7.45-14.45 hela veckan. idag har rickard varit hemma från jobbet, han hade sån magknip. så nellie fick gå på dagis från 7 till efter lunch idag, sen hämtade rickard henne. det hade gått jätte bra. var lite orolig (eller egentligen inte) att hon inte skulle vilja vara där nu när hon bara hann med inskolningen och sen var sjuk hela förra veckan. men det var inga problem, det verkar som hon älskar dagis. än så länge iaf ;) sen kommer hon väl komma på att hon saknar mamma, lite i alla fall får man väl hoppas. så resten av veckan ska hon gå 7-15.15.

när jag kom hem från jobbet åkte jag och handlade lite, sen gjorde nellie och jag lussebullar och korvstroganoff. idag så försökte hon inte äta upp degen, utan hon klappade lite fint på sin lilla degbit som hon fick :)

på jobbet idag kände jag inte av graviditeten nånting, men nu när jag har varit hemma så har jag känt mig svimfärdig från och till flera gånger. känns lite olustigt, men antar att det kan vara så. jag har ju vanligtvis lite lågt blodtryck så det kanske är det. ska till barnmorskan på måndag så då får vi se vad det kan vara. eller så kanske det kan vara för att jag har slarvat med maten på sista tiden och ätit mycket sötsaker istället ...

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: