helgen

har haft en mysig helg tillsammans med mina nära och kära. i fredags kväll var sofia och emil här på middag och sen så såg vi på idol. fia hade med sig en så fin burk med jätte goda saffranskakor i, så gulligt :)


i lördags så var min syster här och hälsade på. vi tog en tur på stan i karlskoga och fixade lite julklappar och lunchade. på kvällen var jag och rickard bjudna på filébuffé på strandkanten med pappa och åsa. rickards föräldrar var snälla och satt hemma hos oss medans vi var där. nellie sov hela tiden, men hon behövde ju ändå barnvakt :)

 

imorse tände vi andra adventsljuset och åt frukost tillsammans. nellie posade framför kameran. när frukosten var uppäten klädde vi på oss och gick ut i snön. vi skottade bort en massa snö och sen tog vi pulkan till rickards föräldrar. han skulle fixa lite med crossen så då följde vi med. när vi sen kom hem lagade vi lasagne och sen kom pappa och åsa som hade saknat nellie så. vi har även tagit ett bad tillsammans alla tre (eller fyra kanske man ska säga), vart lite trångt, men vi fick allt plats. slog på bubblorna i badkaret idag också och idag tyckte nellie det var riktigt roligt :)

 

imorn börjar jag jobba och till veckan går jag in i vecka 30, känns lite lustigt att börja jobba så sent. men jag hoppas att jag klarar av att jobba till 4 februari som jag planerat. i helgen har jag faktiskt haft ont i magen en hel del. inte det att jag mår illa utan det spänner typ i hela magen, som att ha håll jämt ungefär. sen känns det som jag har svårt att andas när jag suttit på samma sätt för länge. nu är jag trött så jag ska nog snart gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon!

 

går ej att få bort den här bilden, så den visas igen :P

 

Postat av: fiia

hiih, hoppas de smaka! :) Tusen tack för i helgen, mysigt! Ha det så bra på jobbet i veckan!! puss

2010-12-07 @ 08:53:33
URL: http://ettmiirakel.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: