dan före julafton!

äntligen är dagen här som jag har längtat efter, dagen innan julafton. jobbar egentligen till kvart över åtta ikväll, men jag hoppas att jag kan få kompa så jag kommer hem några timmar tidigare. har lite saker som jag måste fixa, plus att jag vill ha uppesittarkväll med älskling ikväll! helst så skulle jag vilja göra en julskinka också. men vi får se vad som hinns med. nu på morgonen har jag i alla fall bäddat rent och dammsugit, och jag hoppas att rickard kan torka golven när han kommer hem. skönt att ha det rent och fint innan jul. även om vi inte ska vara hemma. imorn ska vi först till min morbror och fira jul på mammas sida och efter det ska vi till rickards föräldrar. på juldagen kommer vi att vara hemma hos farmor och fira jul med pappas sida.

nu har jag precis lagt det lilla så hon får sova lite innan det är dags för dagis, för där är det fullt ös. men det blir inte så lång dag för henne där idag, antar att det inte är så många barn där idag heller.

tittar precis på vädret och det ska vara mellan -15 och -20 imorgon, fast solen skulle skina också :) härligt julaftons väder!

god jul på er om vi inte hörs innan!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: