veckan i bilder

den här 50" led tv:n skulle passa perfekt i mitt nya rum! jag skriver ett n på allt jag vill ha när jag fyller år



randigt är tydligen trendigt




på cross i gullspång med adam



man tager vad man haver, blöjjbyte!

hoppas ni har förståelse för den dåliga kvaliten på bilderna. de är tagna med en sån där ajphone. sen hoppas jag på att ni läser mitt allra sista blogginlägg, man ska aldrig säga aldrig men har svårt att se att jag kommer att blogga igen. som sagt de sista inlägget kommer ikväll. för imorgon kommer frun i huset hem och tar över spakarna. lucky you
Postat av: caroline

vill bara hem till er nu! ska lagga mig i solen nan timme till sen blir det packning och middag ikvall. sen ar det inte langt kvar innan vi ses! pusspuss

2010-08-23 @ 14:04:31
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: