mammaknep

tja, ännu en dag avklarad på pappaveckan. ni som väntar på att få höra resultat från cafebesöket måste jag tyvärr göra besvikna. vi fick skjuta på de tills idag, så ikväll eller imörn kommer expertutlåtandet från cafebesöket.
så va gjorde vi igår då? jo vi provade på en annan klassiker som de mammalediga brukar göra. sitta och kolla på marathon av dockusåpor! de kommer bli tufft tänkte jag, de måste vara en jobbig grejj som måste utföras när man är mammaledig. så MTV körde laguna beach helö dan igår. men jag måste erkänna att de var nått som jag kunde stå ut med, inte alls jobbigt. samtidigt lekte jag med nellie mellan alla mattider och sövningar. så experiment dockusåpatittande får 4 av 5 bebisar.

hann även med ett annat mammaledigknep igår. tog busen nellie och bilen ner till kronhallen. inte för att storhandla, för de har jag fått höra att de gör inte de mammalediga när de är hemma själva. utan jag köpta bara sånt som jag kunde bära med en hand. bananer, brö och köttfärs. den här upplevelsen var inte lika bekväm som dockusåpatittandet. kan bero på att jag har en fruktansvärd träningsverk fortfarande och att jag hade nellie på armen under hela inköpet. så endast 2 av 5 bebisar får kronhallsbesöket. fattar inte hur ni orkar att åka och småhandla varje dag.

snart ska vi åka till berget för att mammafika. sen blire vulkanmarkön med pelle, maggan å hannes. hoppas på uppehåll. morgonpromenader håller fortfarande i sig, har inte bangatt än. men imöra blire inställt. då ska vi upp till crossbanan tidigt. har tävling med laget, därav den obligatoriska träningen i onsdags. träning är till för tallanglösa sa jag till coachen å visade vart skåpet skulle stå. tyvärr så är kondition ingen tallang märkte jag. får bli bättring till nästa säsong om man nu har tid att tävla då med 2 knattar.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: