jobbigt?

ännu en dag. jag har ont i hela kroppen och jag känner mig psykiskt nerbruten. de här är krävande vill jag lova.
å då tror ni att jag menar att ta hand om nellie-bus. ne jag åkte cross för första gången på 2månader igår kväll. å de är det som känns idag vill jag lova. nellie är den lätta biten. först nu förstår jag vilka fina dagar ni har alla mammor!

idag ska vi utforska den världen lite mer. kanske ska ta cafe biten idag. det är ju en klassiker för alla mammor, de vet ju alla. morgonprommenaden avklarad i vanlig ordning i alla fall. inga milfs idag heller även fast jag sköt på tiden en kvart. konstigt, måste kanske söka mig till andra distrikt.

imöra är de degerfors största happening. vulkanmarken, eller nöe. får se om pelle å maggan kommer ner från hålan karlskoga och gör mig sällskap. förra året så var ju inte nellie född när de var marken. så vi visste inte va de var för modell på bebisen i magen. jag tyckte att vi skulle köpa 2st hårdrocks tihssor till nyförvervet, en guns n roses och en iron maiden. men carro som är väldigt noga med klädseln tyckte att de var ytterst olämpligt att köpa dom, tänk om de är en tjej var hennes argument. men då drog jag fram de tunga artelleriet och drog en vals om att de bara var hon som bestämde allt och att jag kännde mig utanför, givetvis med en rejäl klump i halsen å hundögon. se hon gav med sig så klart.

när jag skulle klä på henne idag så tyckte jag att de skulle vara dags att använda den helt oanvända maidentröjjan. men tror ni att jag hittade den? nej, carro har tydligen lagt den på nått bra ställe där jag aldrig skulle leta. så nu är de krig, imöra är de vi som köper fler maiden thsirts!

sen behöver jag hjälp med att hitta present till carro, hon fyller år dagen efter att dom kommit hem från mallis.så är de nån som har ett hett tips så är de välkommet. förra året fick hon en laptop så jag har inte en aning hur jag ska kunna toppa den presenten. förresten fick jag ett sms av carro igår. de hade tydligen asbra väder och hade legat på stranden hela dagen. på kvällen skulle de ut å käka och shoppa. avundsjuk? njaa kanske lite.

ne nu har lill-köna vakna till liv. ikväll rundar vi av dagen med bubbelbad och kanske en film när nellie somnat. såg nya karate kid i förrgår. den var bra, men inte lika bra som sina föregångare.



Postat av: Magdalena

du får ju för tusan skaffa en egen blogg.. rillesfamily? har ju en hel hög med tjejer som följer dej :P

klart vi kommer imorrn! degerfors största händelse missar man inte.

ang present, ville hon inte ha en BMW? där snackar vi succé! ;)

2010-08-19 @ 11:25:40
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: elin andersen

oj oj tar över bloggen en vecka när sambon är borta det är att ställa upp,är nog inte många som gör det. måste säga att du gör det riktigt bra oxå=)

2010-08-19 @ 12:24:05
Postat av: Elina

Rickard, har du inte läst bloggen när carro var hemma? Hon vill ju ha present kort på IKEA ?

=)

2010-08-22 @ 21:25:43
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: