torsdag


nu har jag en stund för mig själv medans nellan och pappan badar. nellie tycker det är jätte kul med bubblorna :) när de har badat klart blir det till att sova middag för nellie och sen ska vi åka in till mammas butik och hälsa på. var längesen jag var där, så de kanske har fått in några nya fina saker.

nu är det inte så många dagar kvar tills jag åker till spanien. ju närmre det blir ju mer börjar jag fundera på hur jag ska klara mig utan nellie. iof så har jag ju inte varit borta från rickard heller så länge som en vecka, utan bara några dagar. men nellie har jag ju bara varit ifrån cirka 6 timmar som mest. jag vill ju inte få ett sammanbrott i spanien efter några dagar för min längtan efter dom. men jag ska försöka att tänka att jag verkligen behöver den här veckan för mig själv, och rickard och nellie behöver den tillsammans. jag vet inte om det bara gör det värre om jag tar med mig kort på dom.. nu låter jag kanske fjantig, men ni som har egna barn förstår säkert!

nu ska jag nog ta upp nellie ur badet innan hon ser ut som ett russin, 40 min får räcka :)

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: