tisdag

rörmockaren kom äntligen igår. så nu håller putte, kalle och rickard på att montera duschen. det verkar inte vara det enklaste, de har hållt på i tre timmar men inte kommit så långt. så det tar nog några timmar till..

idag har magdalena och hannes varit här. vi har ätit rotmos och korv och till efterrätt blev det vaniljmunk. blev inte så mycket lek för hannes och nellie idag för efter maten somnade nellie och sen när nellie vaknade somnade hannes. men lite hann dom bråka i alla fall. nu är jag avundsjuk på magdas goa gravidmage, önskar jag kunde hoppa fram till vecka 22 nu och verkligen se gravid ut. blir nog en tur till stan imorn för att se om h&m har några mammabyxor. för kläderna från förra graviditeten är så utslitna.

idag är det bara två veckor kvar tills jag och mamma åker till mallorca. vill hinna bli frisk innan dess i alla fall, men det borde jag bli. nu har jag inte feber längre, men hostan har blivit värre och det känns fortfarande en hel del i halsen.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: