tisdag

idag har vi varit på öppna förskolan i degerfors. vi gick dit till dess att dom öppnade klockan ett. då var det bara några äldre barn där men sen kom det massor av barn i olika åldrar. var faktiskt roligt där, och det tyckte nellie också. för när vi skulle gå hemmåt vill halv fyra så ville hon hellre vara kvar och leka med bilarna. men det blir nog en sväng dit på torsdag, då är det ju sångstund också. tog sällskap hem med ett par som var där som bor i kvarteret bredvid, konstigt att det inte är någon som man har sett förrut som varit ute och gått. men alla är väl ute olika tider och iof så brukar jag inte stöta på så många med barnvagn när jag är ute och går. trevliga var dom i alla fall :) de hade en dotter som var nio månader.



ser lite roligt ut att ta kort på magen uppifrån, men det är ju ur den här synvinkeln jag ser den hela tiden. och då ser den gigantisk ut. kanske för att jag inte har några jätte bröst som täcker hela magen uppifrån ;) men än så syns fötterna!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: