söndag

då har det varit kalas här hela dagen igår. men skönt att ha allt på samma gång så är man klar med det ;) självklart är det roligt också, men det är ju en del som ska fixas. tre tårtor beställde vi, men det vart 1,5 över. det blir alltid för mycket, men bättre det än tvärtom. så idag har vi fått bjuda hem en massa så tårtorna skulle ta slut. men det är fortfarande en hel tårta kvar! själv så tycker jag inte om tårta så den lär inte ta slut ikväll heller. rickard har nog fikat tre gånger igår och tre gånger idag. själv så mår jag dåligt av att bara titta på allt fika.

nu till nellies kalas, i och för sig så var det ju mitt kalas också. vi hade en jätte bra dag och jag tror att nellie är hel nöjd. hon fick jätte många paket och var på humör hela dagen. även fast hon hade fått lite feber av vaccinationen. hon knallade runt och var inte ett dugg blyg. många fina paket blev det också. det här fick hon: en leksakstelefon, en prinsesskrona, en bok, en tamburin, fingervantar, tumvantar, en bukowski nalle, ett par stövlar, ett par uggs, en ballerinakjol, ett fleeceunderställ, ett bagheera träningsställ, 2st överdragsbyxor, en hello kitty trehjuling, ett fleecefodrat regnställ, en vinteroverall, en tröja, presentkort på skor, en vit dunväst och en pingvin som sjunger som hon kan ha i badkaret. det blev mycket mjuka paket. trodde att hela vardagsrummet skulle vara fullt av leksaker nu, men allt hon fick var verkligen jätte bra och sånt som man behöver. själv så fick jag pengar och presentkort på skor. också väldigt välbehövligt. jag vill ju ha en ny sängstomme så det är bara att spara.

idag har vi varit på nora marken. var lite större än vulkanmarknaden, men köpte inte så mycket ändå. det blev en t-shirt till nellie och ett hjärta på en pinne som jag ska ha i en blomma. men det fanns jätte fina indredningsbutiker i nora, små och gulliga med fina saker.

nu blir det inte mycket mer skrivande för idag, för nu ska vi ta och grilla fläskkotletter :)













gott med tacos

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: