söndag

då var det redan söndag. i 6 veckor har rickard varit hemma nu, vad tiden går fort! nu har han bara 1,5 vecka pappaledigt kvar. och nu är det bara 1 dag kvar innan jag åker till mallorca. som jag skrev förrut, ju närmre det kommer ju mer "rädd" blir jag till att lämna nellie en hel vecka..

idag har vi varit hos magdalena och per på söndagsmiddag. det låter ju bra i alla fall. kanske inte blev nån klassisk söndagsmiddag direkt, det blev hemmagjord pizza. men det är lika gott det :) kanske ska prova på att göra en stek när vi bjuder hit dom nästa gång. stek, potatis, brunsås och svartvinbärsgelé. mums! kom iof precis på att magda inte äter annat än kyckling och fisk, så det sket sig ;) vi kom dit vid halv elva och åkte nog inte därifrån förrens runt fyra. så det vart en heldag, men det var så trevligt. nellie och hannes lekte faktiskt med varandra idag. det går bättre när vi är hemma hos dom, då kanske hannes känner sig tryggare.

åkte förbi pappa och åsa också för att säga hej då innan jag åker. men pappa var tyvärr inte hemma. dom hade haft det bra i turkiet, men lite väl varmt kanske. till nellie hade dom köpt en stor badhandduk med hello kitty på. får hoppas att jag hittar lite saker till nellie och mig i spanien. har försökt att inte ta med mig allt för mycket i resväskan så att jag har plats för det jag köper om jag hittar nått.



i väntan på maten, självklart åt dom små också pizza



nellie tyckte hannes såg lite smal ut så hon tyckte att han behövde bygga lite muskler
Postat av: Zozou

Så söta dom är! Ha det bra nu på din resa och försök att njuta! Kram /Z

2010-08-15 @ 18:00:24
URL: http://zozou.blogg.se/
Postat av: Elin H

haha :) vilka gullungar!

2010-08-16 @ 11:52:19

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: