namn

jag ska berätta att jag faktiskt inte tycker om att vara gravid. jag kan inte säga att jag hatar det, men det är något som jag aldrig skulle gå igenom om jag inte visste vad det leder till. man känner sig svullen, stor, osmidig, hormoner som styr över en, svårt att sova, har inga kläder som passar, svettas mer, får ont i ryggen. visst är det så att många tycker det är helt fantastiskt att vara gravid. det tycker jag samtidigt, i alla fall vissa stunder. som tex när man känner första sparken, eller när man kan trycka lite på magen och man får ett svar tillbaka iform av en liten spark. det är något så underbart som växer där inne, det går det inte att ta miste på. och när man väl får barnet i famnen efter förlossningen så har man glömt bort hur jobbigt det var att vara gravid och föda. jag hade en väldigt enkel förlossning sist, så just därför så är jag inte alls nervös över det den här gången. det kommer säkert inte gå lika lätt som sist, men jag kan ju inte gå och oroa mig över något som jag inte kan styra över. en sak vet jag i alla fall, att jag inte vill ha kejsarsnitt. men måste man så måste man.

jag har kommit på ett namn som jag tycker om ifall det blir en tjej, Mollie. Nellie och Mollie :) blir det en kille så tycker rickard att han ska heta Melker.

Postat av: Magdalena

det heter min katt som bor hos pappa =)

eller molly heter hon.

2010-08-07 @ 19:56:54
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Elina Pettersson

Ååå, kommer nr 2 nu?? :) Vad mysigt grattis

2010-08-08 @ 20:29:47

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: