måndag

började dagen med en promenad idag. såhär brukade alla mina inlägg börja förrut. men dagarna ser inte alls likadana ut när rickard är hemma också. men om två veckor börjar han jobba igen så då får man väl se till att gå tillbaka till sina gamla rutiner. kommer både bli skönt och jobbigt. nu är man ju så van att alltid ha hjälp hemma om det är nått man behöver göra. och nu på sista tiden så har nellie varit riktigt gnällig. vet inte vad det beror på, kan ju vara tänder eller så tycker hon att det har blivit tråkigt att vara hemma. för pga vädret den senaste tiden så har vi varit mycket inne. för såfort vi åker bort och hittar på nått så är hon super nöjd. hemma har det kvittat om vi har lekt med henne, bärt på henne eller vad som helst så har det inte varit bra förrutom vissa stunder. men snart är sommaren slut så då kanske man skulle börja ta och gå till öppna förskolan ibland så nellie får leka och sjunga med de andra barnen. någon som vet när dom öppnar igen?

nu har vi nyss varit och handlat det som behövs till veckan och nellie sover middag. så passar jag på att blogga på min egen tid. skulle behöva städa lite också. men det får bli ikväll när nellie sover, för då ska rickard bort på arbetsdag på crossbanan iaf.

är så sugen på att börja med löpningen igen. men har inte vågat springa nått nu sen jag fick veta att jag var gravid, vill inte öka risken för missfall. vet att det är delade meningar om den saken. men nu är ju ändå den största risken för missfall över så man kanske skulle börja jogga lite smått. beror ju på hur det känns i kroppen också. förra gången jag var gravid sprang jag en del, men fick sluta efter ett tag då jag kände av det i bennhinnorna allt eftersom jag blev tyngre. men det är väl bara att prova kanske.


nellie vill gärna dela med sig av maten. ger vi henne smörgås när båtsman är i köket så ger hon den till honom..



men ett riktigt matvrak är hon

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: