måndag

idag har det varit full rulle hela dagen. klockan åtta åkte vi till magdalena och hannes, därifrån tog vi en promenad till öppna förskolan. var ganska många barn där idag, men barnen såg ut att ha kul. nellie gick mest omkring bara med en liten bil i handen som hon skakade på. sen så fick hon vara med och åka rutschbana med två andra större tjejer också. efter sångstunden vid halv elva så gick vi hemmåt igen. då var lill kottarna trötta och hungriga. som tur var så hade pelle maten klar när vi kom hem. det blev fiskpinnar och potatis, och det var gott. sen lekte barnen en stund till innan båda slockna. när nellie sen vaknade åkte jag hem igen för att therese och tyr skulle komma på besök. trodde att jag skulle få hjälp att äta upp tårtan. men då var ju hon laktosintolerant, så det vart inge tårta för hennes del heller. men som tur var så hade jag ju kladdkaka att bjuda på istället. det är roligare nu också när barnen är lite större och kan leka med varandra. våra små bebisar har blivit så stora nu! när de hade åkt hem så åkte vi iväg och handlade lite mat. så till kvällsmat blir det kalkon och potatissallad. vilket tjatigt inlägg, men nu vet ni hur min dag har varit i alla fall :)

imorgon öppnar öppna förskolan i degerfors igen. jag har aldrig varit där förut förutom på babymassagen så jag funderar på om vi kanske ska ta oss dit imorgon. men tyvärr så var det bara öppet mellan 13-16 måndagar och tisdagar. jag går hellre dit på förmiddan, men det går ju inte då.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: