måndag

idag efter frukost tog vi en promenad tillsammans. snart börjar ju rickard jobba så då får jag och nellie promenera själva igen. nån som vill ha nån att gå med så säg till :) när vi kom hem blev det en dusch och sen åkte vi och handlade. vi har också börjat ösa bort en del av jorden som ligger på framsidan. vi fick lite väl mycket jord när vi skulle fylla igen gamla garageuppfarten, så nu måste vi köra det i skottkärror och lägga det i en hög på baksidan istället. vi har säkert kört runt 50 kärror idag, och det är mer än hälften kvar. men det var så tungt så vi får ta en bit i taget.

har packat klart det mesta idag också, för imorn lämnar jag ju landet för en vecka .. och när jag kommer hem fyller min prinsessa 1 år. då blir det kalas och tårta. och jag fyller 22 år dagen innan nellie. jag har spanat in en sängstomme på ikea som jag vill ha, så alla som frågar vad jag önskar mig så kan jag säga att presentkort på ikea inte skulle sitta fel i alla fall :)

såhär ser nellie ut när pappa klipper gräset

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: