lördag

har hunnit med mycket idag redan. vaknade halv sex och var pigg då. rickard var ju inte hemma inatt så jag hade tråkigt igår kväll och somnade strax innan nio, så det var inte så konstigt att jag var pigg. nellie vaknade strax efter sex, då klev vi upp och åt frukost. sen dammtorkade vi hela huset. sen tog vi en promenad. blir lika svett av en promenad nu som jag blev när jag sprang förrut, och andfådd som bara den! när vi kom hem dammsög jag medans nellie kröp efter slangen. sen fick det bli en dusch och nu sover nellie. passade på att städa i badrummet också.

halv tolv kommer fia och emil hit på lunch. det blir spenatsoppa, ägg och bröd. har inte ätit det på jätte länge så det ska bli gott. igår natt kom pappa och åsa hem från turkiet. antar att de är jätte bruna nu när de haft 35 grader varmt. kanske ska ta och hälsa på dom i eftermiddag också om dom inte har nått emot det. måste hinna träffa dom innan jag åker på tisdag i alla fall.

vill tipsa om en bra film, remember me heter den. ni som har lätt att fälla tårar kommer antagligen gilla den. såg på änglavakt för några dagar sen, den kan jag också rekommendera.

jag lovar en bild på magen snart, så länge får ni nöja er med den här bilden :)



Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: