hemma igen

nu är jag hemma. kom hem igår kväll klockan sex, men hade en del annat att göra. ingen idé att jag skriver nått mer om resan för det mesta har jag ju redan skrivit. vi har i alla fall kort och gott haft det varmt och skönt. men med mycket saknad. och när jag läste rickards sista inlägg så kunde man ju inte göra annat än att gråta en skvätt! annars har jag klarat mig från det resten av veckan. resan hem igår var väldigt jobbiga timmar, jag var nervös men vet inte varför. jag satt mest och sa till mig själv jag ska inte börja gråta nu när jag ser dom, jag ska inte, jag ska inte. men det första jag gjorde när jag såg rickard och nellie var att börja gråta och pussa och krama på dom. var massa folk som stod och väntade där, men de förstod nog saknaden efter sin sambo och lilla dotter. och nellie har blivit så duktig att gå. såå sköönt att var hemma igen! tyvärr så är nellie väldigt gnällig. hon vart såklart glad att se mig, men hon ville inte gå och lägga sig igår kväll. så vi satt och mös i soffan till åtta. hon vaknade redan kvart över fem imorse och ville krypa ner i våran säng. idag har hon klängt på mig hela tiden och jag har inte fått släppa taget om henne en sekund. hon kanske är rädd att jag ska lämna henne igen? men det tänker jag absolut inte göra, inte för en så lång stund.

lite kort från resan kan jag slänga in lite senare :)



idag fyller jag ju år också. inget man har tänkt så mycket på direkt. 22år. planerna för dagen är bara frisören för att färga håret klockan två. annars inget speciellt. ska kanske gå ut och äta med rickard ikväll eller så köper vi hem nått gott :)
Postat av: fiia

Härligt att du är hemma igen :) Vi har saknat dig! GRATTIS på din dag älskade vän!



Massa kramar!!! :)

2010-08-25 @ 09:10:44
URL: http://halsocoach.blogspot.com/
Postat av: Zozou

Grattis :)

2010-08-25 @ 11:45:00
URL: http://zozou.blogg.se/
Postat av: camilla

Grattis :)

2010-08-25 @ 13:35:39
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: Erika

Grattis i efterskott ! Hoppas resan var bra och grattis till lilla nellie också :)

2010-08-26 @ 14:31:11

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: