gravid!

ja, jag är gravid. jag kan lika gärna berätta det officiellt nu eftersom så många redan listat ut det. men jag är fortfarande nyfiken om vem det var som kommenterade ett inlägg anonymt och frågade om jag var gravid igen eller om det bara var ett ryckte :) nu är jag gravid i vecka 13 och har varit på kub-test idag. allt såg bra ut och det var endast en bebis i magen, men det räcker nog. beräknat datum för födsel är den 13 februari. har vart en lång väntan fram tills idag, jag har bara velat veta om bebisen mår bra där inne. nu vill jag hoppa fram några veckor så att den riktiga mammamagen kan komma fram. just nu känner jag mig bara lite små tjock, men lite mage har jag fått i alla fall, det känns på kläderna. ska bli så roligt att nellie ska bli storasyster :)
Postat av: Anonym

Grattis vad roligt för er alla fyra !:)

2010-08-02 @ 19:34:23
Postat av: Hanna

Grattis:)

2010-08-02 @ 20:01:39
Postat av: elin andersen

grattis=)vad mysigt för er=)

2010-08-04 @ 14:28:25
Postat av: Elin

grattis :D gud va roligt!

2010-08-04 @ 18:33:58

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: