gästbloggare

nu när carro åker på en veckas behövlig semester så är tanken att jag ska hålla ställningarna här hemma, med allt vad de innebär. tydligen var detta ämne "bloggen" en av de viktigare uppgifterna jag fått. vi lär se hur de går med den saken. nu ska jag äntligen få känna på hur de är att vara pappaledig på riktigt, utan att carro "lägger sig i" eller hjälper till som hon hade sagt de. mina förväntnigar är att jag kommer få en avkopplande och lugn stund här hemma. alla vet ju vilka fina dagar alla mammor som är mammalediga har, fika, sova middag, träffa andra mammor å söla skit, leka, spela tvspel, blogga osv. känner på mig att jag är som skapt för den här uppgiften!



en bild från i maj när vi var i råbäck och knalla
Postat av: Magdalena

så det är så du tror att våra dagar ser ut? =)

välkommen till verkligenheten rickard. ska bli spännande att läsa om din härliga vecka ;)

det kommer nog gå bra, men glöm inte att det bör finnas nybakta bullar till carro när hon kommer hem! =)

2010-08-17 @ 10:03:49
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Kitty

Eller hur Magda, fan va bra vi har det om man ska tro på hans ord ;D

Hoppas du får mysigt med Nellie iaf ^^ ska bli spännande att följa bloggen denna vecka.



2010-08-17 @ 10:17:01
URL: http://kittttty.blogg.se/
Postat av: fiia

HAHA :) härligt! Ja, nu gäller det. Vi följer din vecka :) Hör av dig om ni får tråkigt :D



2010-08-17 @ 20:45:34
URL: http://halsocoach.blogspot.com/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: