fredag

imorse var jag ute på en liten promenad på första gången på över en vecka. tror att jag börjar bli frisk nu, har fortfarande lite hosta men inte ont i halsen. var skönt att komma ut i friska luften, fast det var jobbigt också även fast jag bara gick en halvtimme och ganska sakta. men jag får väl börja lungt nu när jag varit sjuk.

vid halv tio kom fia hit. vi åt lax och potatis, lekte med nellie och låg ute i solen en stund. men det vart för varmt så vi gick in igen. när solen väl är framme klagar man över värmen och när det är molnigt klagar man över det. men idag var det ingen skön värme ute, tyckte mest att det var kvavt. självklart kommer det vara väldigt varmt när vi är i spanien, men då kan man ju bada när man vill och gå runt i bikini. känner mig inte alls direkt bekväm i bikini just nu, men det spelar ingen roll. jag är ju faktiskt gravid också :)

har fått en massa goda polkagrisar av svärföräldrarna, de kom hem från gränna idag. sen så har nellie hunnit med att bada idag också. nu ska jag strax lägga henne. var meningen att vi skulle äta tacos ikväll, men vi hade visst ingen köttfärs i frysen upptäckte vi. så det blir till att köpa en kebabpizza när nellan gått och lagt sig.

Postat av: Magdalena

ja, det funkar faktiskt bättre när han får lunch lite tidigare.. blir inte lika tätt mellan målen på eftermiddan då.

ja, linus blir nog bra :P

2010-08-07 @ 08:24:52
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: