fredag

som ni har sett så kan carro inte släppa taget helt om vardagen. vaddå besöksstatistiken håller i sig? jag har ju för fan slagit rekord =) skönt att höra att dom har de bra i värmen i alla fall. saknar henne? jo! igår var pelle, maggan och hannes på besök i byn. tog en promenad ner till vulkanmarken. å då är ju frågan fanns de nått att ha. svar nej. letade såklart efter hårdrockstshirts åt nellie men de var riktigt dåligt utbud på den varan. så jag å pelle kom på iden att trycka en tshirt. nån frän text på eller nöe. "my mum sucks!" var de hetaste förslaget. men som tur är så var så vart inte vår briljanta ide verklighet. carro hade blivit rasande. inte för att jag hade tänkt att ungen skulle ha den på dagis precis. bara för att reta henne lite bara för att hon gömt maiden tröjjan som jag köpte förra året. tillslut hitta vi en iron maiden tshirt i barnstorlek. pappan fick marknadsgodis!

vidare i tävlingen "mammaledig i vardagen" så provade vi på att ta en fika igår. de måste vara en av de finaste grejjerna mammorna sysselsätter sig med. godsaker, kaffi och massa sölaskit snack. solklart 5 av 5 bebisar.
får se vad nästa gren kan erbjuda i tävlingen. det är en ljuvlig värld de lever i. de mammalediga.



Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: