fran mallorca

carro som skriver nu, sitter pa hotellet och har lanat internet en snabbis. jag ser iaf att rickard kommer att fa ta over bloggen nar jag kommer hem. roligt att sa manga ar nyfikna hur det gar for han :) vill bara tala om att vi har det bra har. men saknar mina hjartan super mycket. men nu har jag klarat halva tiden och ska klara andra halvan ocksa. samtidigt ar det skont med egen tid ocksa.

far se om det kanske kommer ett langre inlagg senare i vecka!

hej sa lange

Postat av: Magdalena

kul att se att ni har det bra =)

har som du säkert vet träffat nellie idag.. hon va lika glad som vanligt. extra glad blev hon när hon fick mariekex ;) nam nam!

ha de bra och njut av solen! Kram



2010-08-20 @ 21:22:46
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: fiia

Härligt vännen!



Vi saknar dig här hemma, men passa på och njut av egentid. Så höres vi av när du kommer hem.



Massa kramar

2010-08-20 @ 22:03:39
URL: http://halsocoach.blogspot.com/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: