fran carro

och lasarantalet fortsatter att halla i sig. jag far nog ta och sluta blogga om vardagslivet och lata rickard fortsatta med det har helt och hallet. avundsjuk? nej inte alls. bara stolt, stolt over min man som ar sa duktig pa att blogga och halla er lasare intresserade :) och det ar jatte roligt att ni kommenterar ocksa. inte kunde jag tro att det skulle ga sa bra.


nu till hur det ar har nere pa mallis. forsta tva dagarna hade vi det valdigt mulet, men lyckades saklart att branna mig lite iaf. natten till igar sa drog det in ett ovader over spanien. men vi klarade oss med regn och aska endast over natten. men pa fastlandet sa blev det ganska stora oversvammningar. sa vi ska vara glada att vi ar pa mallis. nar vi vaknade igar var det lite mulet men efter nan timme var det klarbla himmel. det har det varit idag ocksa. men nu tycker jag att det ar lite for varmt istallet. idag har jag legat vid poolen for jag ar sa trott pa all sand nere pa stranden. men har uppe vid poolen ar det annu varmare. sa jag badar en gang i kvarten ungefar.

maten har varit bra hittils. vi har atit pa en kina restaurang tva kvallar dar de hade en jatte god buffè. favoriten ar en rakratt med jatte rakor i. sen ar kycklingen och biffen ocksa jatte god. ikvall tankte vi ta bussen in till gamla stan for att se om de har lite nmer shopping. vi bor i centrala alcudia men det fanns inte sa mycket att ha har. jag har iaf kopt ett par roda foppa tofflor till nellie och ett par farskinnstofflor till henne. har varken hittat natt till mig sjalv eller rickard.

det ar nastan bara barnfamiljer har. jag ligger pa stranden och tittar pa alla fina barn som leker med sina foraldrar i vattnet och sanden. och annu mer saknar jag da min egen familj. nasta semester ska dom med!! alcudia ar verkligen en stad for barnfamiljer, det ar jatte langgrunt och alla spanjorer ar sa gulliga. inte en enda som ar jobbig och tjatar.

nu ska jag ta och ga ut och pina mig vid poolen en stund till innan det ar dags att ga upp till hotellet och ta en dusch.

alskar er! puss & kram

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: