sötprinsessa



jag kanske aldrig skulle börjat blogga, ni såg ju hur det gick. två inlägg och sen tröttnade jag, eller jag har ju inte haft så mycket tid heller. men nu ska jag försöka ta tag i det igen. ja det har hänt en hel del på de två månader jag inte har bloggat. min sötprinsessa nellie(som aunt sash(http://sosarah.blogg.se/) kallar henne) har ju kommit till värden, och det var ju något som ändrade allt! men bara positivt, hur kan nån så liten göra en så lycklig?

tycker du redan att jag tjatar för mycket om nellie så kan du redan nu sluta läsa min blogg, för det är vad den kommer handla om, NELLIE och livet :)

nu ligger hon här bredvid mig och sover, så fridfull och vacker. svårt att slita ögonen från henne. ska kanske ändå passa på att gå ner i källaren och måla. håller på att måla matkällaren vit och idén slog mig just att jag också ska måla schackrutigt golv, ja vi får se hur det går.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: