shopping

idag har jag varit på stan med magdalena, hannes och nellie. först åkte jag hem till dom så tog vi en promenad ner till stan. hittade världens sötaste vagga som nellie sa att hon ville ha, så då var vi ju tvugna att köpa den. men jag tror iaf att nellie kommer sova som en prinsessa i den :) skönt också att kunna ha en vagga med hjul på så kan nellie rulla runt med mig överallt i huset. sen blev det några bodiesar mm. också, hon har ju nästan växt ur storlek 56 så var tvungen att köpa några i en större storlek.

och i lördags natt blev nikki mamma till en son som ska heta karl TYR engelbrekt, så jag passade på att köpa present till han idag också. längtar till jag får träffa dom, vi skulle få komma och hälsa på i helgen :)

nu ska vi mya lite framför tv:n innan det blir sängen och badning för nellie.


Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: