fullt upp

det är mycket som står på schemat idag. dammsuga, dammtorka, måla benen till nellies vagga, sätta mosaik i källaren, ta en promenad och kratta löv. och allt detta ska jag göra sammtidigt som jag har en två månaders bebis också, men det ska nog gå bra, får försöka hinna med så mycket som möjligt och ta resten i helgen. och ikväll är vi bjudna på middag till magdalena och pelle, alltid lika trevligt :)

nej, nu kanske jag ska sätta igång så jag hinner med nått idag. härligt med fredag även fast man är mammaledig, det är ju idol också.


och det här är min lilla idol :)



Postat av: Mimma

gud vad hon är söt =)

grattis!

2009-11-01 @ 15:56:48
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: