söndag = vilodag -- inte direkt

nej det har ju inte direkt blivit någon vilodag idag. vi började dagen med en promenad, sen körde vi ut matjord på gräsmattan, sen var vi på middag, sen har vi sprungit, sen badade vi nellie och nu fogar rickard i källaren. han är så duktig så!

funderar på vad jag ska ta till kvällsmat, känner att jag vill äta nått efter jag har sprungit iaf. vi tog bilen till barkbanan och sprang idag, det blev två varv. kändes lite bättre att springa där istället för på hård asfalt, men det var väldigt mörkt..

imorn kväll blir det boxning med anna-maria på davids. då ska vi köra järnet :) men jag känner att jag snart måste ta mig en vilodag också och göra absolut ingenting, får se när jag "hinner" med den dagen...






nellie flyger

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: