onsdag



imorse gick nellie och jag till posten och skickade iväg lite paket. rensade garderoben förra veckan och skulle slänga en hel del, men istället la ja ut kläderna på tradera, fick nästan 700kr, så det var positivt.

känns som det var jätte längesen jag var på BVC, den 20 oktober var det. å vi ska inte dit förrens 23 november, då nellie är tre månader. då blir det vaccinering, vägning och mätning. nyfiken på hur stor min lilla tjej har blivit.

nu ska vi se på desperate housewifes som jag spelade in igår och mysa lite innan det blir dags att laga mat. imorn kommer sashley hit också :)
Postat av: Fiia

hihi sötnos!

2009-11-11 @ 11:57:01
URL: http://fiiahalsocoach.blogpot.com/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: