ögongodis

idag vaknade vi halv sju, då blev det frukost och sen somnade nellie om direkt och sover fortfarande. det känns så ensamt när hon ligger och sover, men det är ju då man hinner med att göra andra saker som måste göras. men nellie betyder så himla mycket, hon har förändrat allt. hon är bara så underbar.

fick med mig rickard ut och springa igår i alla fall, nellie fick vara hos mormor så länge. 40 min är den längsta stunden jag har varit utan henne, men man måste ju lära sig det också. sen när vi kom hem gjorde rickard pannkakor medan jag badade nellie.

tittade precis ut, och det blåser storm. vi som krattade upp alla löv från gräsmattan igår och nu är det löv överallt igen! men snart har ju alla löv blåst ner från träden så då ska det väl inte bli mer löv..

vad ska man göra idag då, blir nog det vanliga, måla i källaren, gå ut och gå, laga mat och städa lite. sen ikväll kanske det blir boxning. jag hoppas för jag är verkligen sugen på det.


sover så sött



Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: