måndag igen


lika fin som sin pappa :)

har varit på posten idag också, samma kille i kassan igen, han "suckar" varje gång jag kommer med massa paket. hans kommentar var "jag förstår inte hur man kan ha så mycket att sälja, jag blir så kär i mina saker". men det är klart, han är kille och tjejer köper mer kläder som kanske bara används max en gång.

har precis gjort ris och kassler med currysås så det är klart när jag kommer hem från frisören. skulle ha kört box med anna-maria idag också, men jag hoppar över det. ska vara borta från nellie 3 timmar när jag är hos frisören så då vill jag inte bara kasta i henne mat när jag kommer hem därifrån och sen åka iväg och träna. är hemma och gosar med henne istället och kanske tar en promenad.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: