lördag

nellies rum



inatt fick nellie sova i sitt egna rum helt ensam för första gången. tänkte att det kanske är dags att börja vänja henne vid det nån natt då och då. nu är det ju så bekvämt att bara stoppa ner handen i vaggen bredvid våran säng när hon tappar nappen. men vet ni, hon sov hela natten till klockan åtta imorse. var tvungen att gå upp en gång inatt när jag vaknade för att se så hon levde.

hade en så otäck mardröm som gjorde att jag inte kunde sova. drömde att rickard försökte kväva mig med kudden i sömnen. det var inte något han ville, men han gjorde det i sömnen. så jag vågade inte somna ifall han skulle kväva mig! haha, ibland är man bra tokig.

nu har vi kommit in från en morgon promenad, ätit frukost och nu är rickard och putte och slänger skräp på återvinningen. sen ska vi åka och köpa pellets och så blir det cheapy och sen lägga klinkers i matkällaren, om vi hinner allt idag.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: