lördag



nellie vaknade klockan åtta, då fick hon lite mat och sen lämnade jag henne i sängen med rickard medan jag tog mig ut på en promenad heeelt själv. kändes lite tomt, men det var ändå skönt, man måste ju få sin lilla egna tid nån halvtimme i veckan i alla fall, haha :) men nu känns det som nellie och rickard har fått en bättre relation än tidigare, då var hon en liten mamma gris. fast nu hör jag att hon ligger och piper där inne hos pappa.

idag är det fullt upp, ska åka och handla inför dopet, ska åka till rickards mamma där vi ska baka lussebullar och bröd. klockan fyra ska mamma ha invigning i butiken, sen ikväll ska vi åka till kyrkan och duka och så. sen blir det robinsson och god mat.

måste tillägga också att magdalena och pelle gjorde en riktig god dragon sås igår till maten, eller var det timjan, aja, god var den i alla fall :) det är så kul att umgås med er så ni vet!

"säg till när ni kör på så kör vi också på" / pelle

Postat av: Pelle

Va ju riktigt kul att ni gillade den där dragonsåsen, va lite orolig för den, såg mörkt ut med den ett tag där... :D Vi tycker allt också det är riktigt roligt att ha hittat ett par riktigt trevliga föräldrakompisar att umgås med :) haha, jag säger så fina saker ibland...

2009-11-28 @ 10:41:47
Postat av: Magdalena

det va dragon :P

tycker det är jättekul å umgås med er oxå!

haha! pelle är som han är :)

2009-11-28 @ 14:51:11
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: