härligt

har sovit min bästa natt inatt sedan förlossningen. nellie fick mat halv tio igår kväll, sen la jag henne i sin vagga och så somnade hon direkt. sen vaknade hon klockan åtta imorse och var hungrig. hoppas hon fortsätter så här bara, men det kommer nog svänga fram och tillbaka. nu ligger hon och sprattlar här bredvid mig, vi har nyss kommit in från en promenad. får se om hon är på bra humör idag då nu när hon sovit så länge.

nu ska jag gosa lite med nellie och ge henne mat, sen när hon somnar blir det städning. det är ju det man gör på fredagar innan kvällen bjuder på god mat, idol och fredagsmys!




är det inte nappen så är det tummen ...
Postat av: Magdalena

ska be Nellie lära Hannes att man ska sova på nätterna =)

2009-11-06 @ 15:15:43
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: