gårdagen i bilder

hann inte blogga igår, det var fullt upp!


först klev vi upp och åt lite frukost, havregrynsgröt med linfrö, äppelmos och mjölk som vanligt.


nellie fick roa sig med sin sked, men hon kom på att man kan stoppa den i halsen, så då fick vi ändra grepp


mycket bättre

vi åkte till magdalena och hannes där vi började med att ta en promenad. sen gav vi dem mat och tränade på massagen som vi lärt oss i tisdags. båda två hölls sig vakna denna gång :)


men några minuter efter massagen såg det ut såhär

magdalena och jag passade på att laga mos och fiskpinnar medan småttingarna sov.


sen åkte jag till mammas butik och hjälpte henne att skruva ihop lite möbler och packa upp varor. nellie somnade i våran gamla dockvagga som mamma hade i butiken. lite liten dock, men det såg ut att fungera ändå :)

nu sitter jag och tittar ut och funderar på om jag verkligen vill ta mig ut i det här vädret på en promenad. tror jag städar lite först nu medans nellie ändå sover så kanske det får bli en promenad lite senare. kan inte bara solen titta fram en liten stund!
ikväll kommer frida och niklas hit, vi ska laga lite mat och så blir det säkert idol.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: