fredag



nellie och jag sitter och väntar på att sara ska vakna. då ska vi ut på en powerwalk. nellie har varit lite vrång inatt, hon vaknade några gånger och ville inte sova, jag gav henne nappen, la mig skönt i sängen och så spottade hon ut nappen igen, om och om igen. tror att det beror på att hon har börjat äta sämre, hon slutar äta när hon känner att hon måste ta i själv för att få mat. så nu blir det nog så att jag kommer amma ibland och ge henne ersättning i flaska ibland också, för hon måste ju få i sig mat.

ikväll kommer min älskling hem, då ska vi till magdalena och pelle på middag och se på idol :) kan garantera att rickard somnar i soffan!


Postat av: Magdalena

vi får ställa en tältsäng i vardagsrummet =)

2009-11-27 @ 10:27:54
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: