vinter

ja nu kan man säga att det är vinter i alla fall. nellie, jag och båtsman har varit ute på en promenad nu på morgonen. riktigt fint när det är sånt här väder. men det blir ganska jobbigt att gå med barnvagnen där de inte är plogat. och sen tänkte jag inte riktigt på att det skulle bli en hel del snö att skotta när vi i höstas gjorde världens största garageuppfart :)

nu ligger nellie och sprattlar och pratar i sitt babygym. hon ligger på rygg och tränar på att försöka rulla över på mage, det är nära nu, hon kämpar och kämpar. men då måste jag även tänka på att jag inte kan lägga henne någonstans och lämna henne så hon rullar ner. oj, nu ligger hon ju på mage, hon har vänt sig, men fått armen i kläm. hon vet inte riktigt hur hon ska få bort den :)






fick hjälpa henne att ta bort armen för det var inge skönt att ligga på den. lägg märke till nellies snygga frisyr, hon skaver bort det i mitten. inte så snyggt, men hon är söt ändå :)
Postat av: Mathilda

Duktig den där tösen du. Skulle kunna tro att hon ärvt det från mig:D Heheh... Hoppas ni är bättre nu i familjen Nyhlèn/Johansson så man kan komma och hälsa på snart:D... Länge sen jag träffa världens sötaste unge :(

2009-12-16 @ 13:02:54
Postat av: Magdalena

va duktig hon är =)

vi har oxå varit ute på promenad.. inte så smidigt med all snö :P

2009-12-16 @ 13:20:04
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: