tisdag

nellie och jag var nog lika trötta idag också när vi vaknade halv åtta, så nellie fick mat då och sen somna vi igen och sov till halv tio :)

idag skulle mikaela ha kommit, men hon hann inte tyvärr. jag har passat på att måla istället, och nu är det nästan klart. det är bara en vägg kvar och den ska vi nog tapetsera. ska nog ut på en promenad nu innan lunch, får passa på när det inte regnar.

imorn ska nikki och tyr komma hit, gud vad jag har saknat dom. och på fredag var det tydligen julbord med jobbet, så jag måste ringa dit och höra vilken tid nikki och jag ska få komma :)


Postat av: Magdalena

saknar er oxå! ja, det tror jag.. hannes verkar må jättebra, är jag som hostar som en galning bara. men det ger sej nog tills på fredag =)

2009-12-09 @ 09:59:17
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: