söndag



lillan har varit duktigt inatt, sov hela 12 timmar. vart förvånad imorse när vi vaknade klockan åtta, och när jag gick in i hennes rum så ligger hon som en solstråle och ler. bra det, för igår var hon lite som älsk kallar det "det lilla mörka molnet"

vi la aldrig nått golv igår. älsk höll på med sin bil hela dagen och på kvällen var pappa och åsa här på middag. vi bjöd på taco keso lasagne med fetaost sallad. kul att dom kunde komma till oss, är oftast vi som åker till dom. men eftersom åsa är allergisk mot våra hundar fick vi lämna båtsman hos rickards föräldrar, då gick det lite bättre i alla fall.

snart ska hela familjen ut på en promenad i kylan. sen ska älsk hjälpa sina föräldrar i badrummet hela dagen. så vad ska jag och lillan göra då .. ?
Postat av: Magdalena

ok, va bra att det funkar =)

ska nog fortsätta amma på natten iaf eftersom det är smidigast.. sen två gånger per dag. tar väl ett tag innan brösten vänjer sej, nyss såg jag ut som dolly parton :P

såg att hon gillar gröt nellie =) ska börja med det när hannes blir fyra månader.

2009-12-20 @ 13:02:57
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: fiia

men guu så söööt!

Nu är jag hemma.. vi måste ses snart!

Kramar!

2009-12-20 @ 22:15:54
URL: http://fiiahalsocoach.blogpot.com/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: