onsdag




dagarna bara försvinner känns det som, tiden går för fort ibland. fia är hemma på besök i karlskoga så idag kom hon hit, vi tog en promenad och lagade mjölkmakaroner och falukorv, som sist. men snart flyttar hon tillbaka till karlskoga och då kan vi träffas oftare. sen åkte jag till mammas butik och började sy på min gardin till köket, hann inte klart idag så jag får åka in imorn igen. vi har varit och köpt garderober till pannrummet idag också, så nu får jag sätta fart och måla där inne så det blir klart snart.

nu ska jag laga lite mat och sen blir det tv:n.


Postat av: Magdalena

vilken glad liten nellie =)

2009-12-02 @ 21:09:24
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: