onsdag



var ute på promenad med lillan imorse, det gick tungt för det var ju inte direkt plogat överallt. sen vart jag så glad när jag kom hem och såg att det låg ett paket i brevlådan. det var från grannen Karl-axel mitt emot, fast det var till nellie såklart :)

nu har hon precis somnat här bredvid mig i soffan. resten av dagen ska vi nog bara ta det lungt. älsk kommer hem vid lunch, det blir väl att slå in de sista paketen och så ska vi spela bingolotto ikväll. våran tradition dagen innan julafton. vad tiden går fort, nu har jag firat jul med älsk och hans familj i tre år. men det känns ändå som det alltid varit vi och kommer alltid att vara. jag älskar honom och jag gillar verkligen hans familj, jag kan alltid känna mig som hemma där. självklart är min familj också helt underbar!

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: