onsdag



dagarna går och nu är det snart helg igen, men det är härligt. för på fredag kommer ju magdalena, pelle och hannes hit. om alla är friska vill säga. för just nu känner jag också lite i halsen, men jag hoppas det inte blir nått av det.

nikki och tyr kom idag. vi myste lite här hemma först och sen tog vi en liten promenad. det var roligt att äntligen få träffa dom.

nu ska jag försöka komma på någon mat som jag kan laga, inte det lättaste. har googlat recept men det är ju alltid nått som man inte har hemma...
Postat av: Magdalena

usch då! hoppas verkligen att ni slipper bli sjuka. pelle känner oxå lite i halsen =/

vore ju jättetråkigt om vi inte kan se finalen ihop!

2009-12-09 @ 20:19:50
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: