will it ever be solved




nu vill ja ha hjälp. jag går och funderar på det här hela tiden och kan aldrig bestämma mig. ska jag bara skriva nellie, eller ska jag ha med datum, ska jag göra blommorna också, vart på kroppen ska ja göra tatueringen, hur stor osv osv .. ? min första idé var på underarmen, att jag på underarmen skriver nellie och sen rosorna som ringlar runt underarmen. men nu vill jag att ni skriver vad ni tycker.
Postat av: Magdalena

tycker du ska ha rosor runt.. passar bra eftersom nellie är ett tjejnamn. ser lite fånigt ut å skriva hannes å sen ha blommor =) så jag ska bara skriva namnet..

2009-12-17 @ 18:55:26
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Kitty

Tycker som ovan! Är det din tatuering på bilden? Nice isåfall :)

2009-12-17 @ 22:08:01
URL: http://kittttty.blogg.se/
Postat av: Kia

Jag anser att du inte ska skriva med datumet. Om du ska ha datumet, blir det för mkt tillsammans med roserna. För mkt att fokusera på. Allt är en smaksak egentligen. Roser enligt mig känns väldigt traditionellt inom tatueringskonsten. Lite uttjatat med alltid klassiskt. Placeringen avgör storleken på tatueringen, eller omvänt.=) Lycka till!

2009-12-17 @ 22:44:07

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: