någon som vet .. ?





ägnade en stor del av dagen igår till att ta kort på nellies fötter och händer, det blev cirka 300 kort. och nu när jag valt ut de två bästa så går det inte att framkalla förstoringar av dom. bilden har för dålig upplösning står det. men det är precis samma kamera som jag brukar ha, och jag har framkallat förstoringar innan. har provat att ta en bild på foten med färg men den gick inte heller att framkalla. kan man inte framkalla förstoringar på händer och fötter, för att det är för detaljerat? någon som vet? får kanske prova att skriva ut bilden på fotopapper och se hur det blir, så blir bilden ganska stor i alla fall. för de här två bilderna skulle passa så bra ovanför våran säng sen när vi gör om vårat sovrum...
Postat av: Magdalena

samma problem som jag hade. kom tyvärr inte på nån lösning.. blir tokig på det där! fina bilder iaf =)

2009-12-17 @ 12:13:06
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: