måndag


gott ;)

idag var jag verkligen trött när nellie vaknade, men klockan var ändå halv åtta. jag somnade samtidigt som jag ammade, vaknade halv nio och då sov nellie i min famn. då var det bara att skynda sig upp och äta frukost och göra sig iordning. babymassagen började ju klockan tio. vi tog en promenad dit och efter det gick vi och handlade lite. när vi väl kom hem strax efter tolv gjorde vi mat ensamma. magdalena och hannes är förkylda så de fick stanna hemma idag. fram till nu har nellie och jag bara legat i soffan och myst, skönt det också ibland :)

snart kommer rickard hem från jobbet, får se om det blir någon målning idag eller om vi bara ska ta det lungt. känner mig jätte trött fortfarande, somnade en stund med nellie på soffan förrut ..

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: