måndag



20 minuter in i ullaredsresan igår körde vi rakt på ett rådjur, vart en smäll och sen flög det i diket. som tur var åkte vi ju i crossbussen så vi och bussen klarade oss bra, bara ett extraljus på bussen som gick sönder. nellie vaknade inte ens! emil ringde viltpolisen så de fick komma ut och döda det om det inte redan var dött. det låg och flämtade lite i diket. fyra timmar senare var vi framme, jätte lite folk till en början så det var skönt att gå och handla. dock hade de inte så mycket fint den här gången, men men, vi blev några tusen fattigare i alla fall.

vaknade imorse och visste inte ens vad det var för dag, blir så rörigt när det är så mycket röda dagar och när älsk är hemma. han har faktiskt varit duktig och lagt klinkers i halva pannrummet idag, medans magdalena och jag gick ner till samhället och handlade. älsk är och slänger skräp nu, sen ska vi nog in till elgiganten och expert och kolla på telefoner. känner att jag behöver en ny. vi ska även in på ÖoB och se om de har några babypulkor kvar. för i mars ska vi och magdalena, pelle och hannes till branäs. magdalena och jag får dra barnen i pulkor medan rickard och pelle åker snowboard och skidor :)
Postat av: elin andersen

fanns inga pulkor du=)hehe

2009-12-28 @ 20:23:37
Postat av: caroline

nee, tyvärr =/

2009-12-28 @ 20:29:44
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag beställde dom från asos:) verkar inte finnas i Sverige har letat överallt:(

2009-12-29 @ 11:59:35
URL: http://nathalieposth.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: