lördag



godmorgon.. var ett tag sen jag bloggade sist, men har haft lite att stå i. igår höll jag på med pannrummet, lagade mat (kycklingfilé i lergryta med hasselbackspotatis och champinjonsås) till kvällen och bakade (kladdkaka med kesella och lime). magdalena, pelle och hannes var här. vi tittade på idolfinalen och hade allmänt trevligt :) jag hann också med ett besök i solariet, första på väldigt väldigt länge. det var riktigt skönt, nu längtar jag verkligen till våren/sommaren. jag är fortfarande jätte blek, men får ta ett steg i taget. ska nog inte sola solarium så mycket, men nån gång ibland sådär bara.

idag ska jag åka in till mammas butik och sy gardiner till källarfönstrena i pannrummet, får se om nellie följer med eller om hon stannar hemma med pappa. både nellie och rickard är lite snoriga, men jag tror jag klarade mig, hade ont i halsen en natt men sen blev det inget mer. ikväll ska vi på pappas 50-års fest i alla fall.

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: