kvällen



öppnade kylskåpet idag och såg att det inte fanns så mycket mat där. så jag gjorde en matsedel för en vecka och sen åkte jag och handlade allt som behövdes. så nu vet jag att jag har mat en vecka i alla fall :) idag gjorde jag färsbiffar med fetaost och broccoli. vart riktigt goda, det tyckte till och med rickard.




nellie fick roa sig själv en stund medan jag lagade mat, men det gick bra för hon hade ju sin snutte-kanin att pussa på.



men efter en liten stund slumrade hon till



sen vaknade hon och upptäckte att vi åt mat och då ville hon också ha. men inte våran mat såklart, hon fick potatis/palsternacka puré och till efterrätt katrinplommon puré. men hon var inte nöjd med den lilla smakportion hon fick så hon vart lite arg.



pappa tog henne till skötbordet där hon fick börja dricka resten av sin kvällsmat medans han bytte blöja och tog på henne pyjamasen. sen var det läggdags!

nu tror ja också att jag ska lägga mig i sängen och titta lite på tv innan jag somnar...

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: