it hurts

ont i kroppen. har träningsvärk sen ridningen igår och då red jag ändå bara tio minuter. idag red jag ungefär en halvtimme så jag kommer nog ha rejält ont imorgon. inte bra när man ska gå i ullared.

fick lite kort av älsks mamma från julafton på familjen :




har fått veta när danny från danmark kommer hit och tatuerar också, det blir vecka 3. inte långt kvar. det blir inget på armen, kan inte bestämma mig och vill inte ångra mig sen eftersom det alltid syns på armen. ni får se sen vad det blir istället. vecka 3 börjar även babysimmet som vi ska vara med på, och hannes ska också vara med såklart :) men undrar vad man ska ha på sig och vad bebisarna ska ha på sig. får köpa nån badbyxa till nellie. men har man verkligen bikini på sig i badhuset? fast jag kommer ju inte komma i baddräkt, har dessutom ingen. jaja, får se vad det blir...
Postat av: Magdalena

fina bilder =)

det där har jag oxå funderat på.. mamma tyckte att jag ska köpa en baddräkt. men baddräkt? usch =) men bikini känns oxå fel..

ha de så kul i ullared =)

2009-12-26 @ 16:14:03
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Design & Layout av HejTina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: